Apa Prod contează pe părerea ta!

Mai multe
   

Comunicat de presă

Apa Prod SA derulează, în această perioadă, o campanie pentru evaluarea satisfației clienților.

În acest sens, pe pagina de internet a societății, dar și pe rețeaua de socializare, a fost publicat un chestionar prin care societatea de apă dorește să afle părerea clienților despre serviciile pe care le furnizează.

„Părerea clienților este foarte importantă pentru noi. Tocmai din acest motiv am creat un chestionar prin intermediul căruia dorim să aflăm ce părere au oamenii despre serviciile pe care le furnizăm, care sunt serviciile ce trebuie îmbunătățite, dar și cu ce probleme se confruntă în relația cu societatea noastră. Percepția clienților în ceea ce privește aceste servicii ne este de un  real ajutor deoarece suntem preocupați de o îmbunătățire permanentă a calității serviciilor oferite”, a declarat purtătorul de cuvânt al Apa Prod S.A., Andreea Morogan.

Prin intermediul chestionarului privind evaluarea satisfacției clienților,  Apa Prod dorește să afle pentru ce este folosită apa de la robinet, care este calitatea acesteia, cum este apreciat comportamentul angajaților societății dar și care sunt serviciile despre care clienții cred că trebuie îmbunătățite.

Chestionarul poate fi completat, până la sfârșitul lunii octombrie, atât online – pe pagina de internet www.apaprod.ro, cât și în format tipărit, la casieriile societății din Deva, Hunedoara, Simeria, Călan, Brad, Hațeg, Geoagiu, Sălașu de Sus și Totești.

Tot în această perioadă, Apa Prod a demarat o altă acțiune prin care dorește să vină în întâmpinarea clienților societății.

Practic, începând din luna octombrie, fiecare utilizator va primi, în momentul citirii contorului, o înștiințare privind: data și ora citirii, indexul apometrului și numele persoanei care a efectuat citirea. Reprezentanții Apa Prod SA consideră că, astfel, nu vor mai apărea eventuale neconcordanțe între operatorul de apă și clienți în ceea ce privește citirea contoarelor.

„Este o acțiune pe care o desfășurăm, luna această, doar în municipiile Deva și Hunedoara, urmând să o extindem, până la finalul anului, la nivelul întregii arii de operare. Este important ca fiecare utilizator să verifice datele înscrise pe înștiințare, pentru a evita reclamațiile ulterioare. Utilizatorii care au contoarele în afara proprietății și nu vor fi acasă în momentul efectuării citirii apometrului, vor primi aceste înștiințări în cutia poștală”, a mai spus Andreea Morogan.

Categorii: Evenimente

1,217
Vizualizări
Despre autor
- Tot ce vedeți și citiți pe siteul acesta e creația Fraților Pintea: pe hd365.ro postăm exclusiv producții proprii și conținut de calitate, garantat de experiența și profesionalismul în domeniu, demonstrate de-a lungul timpului. Vă mulțumim pentru vizită și vă invităm să mai rămâneți - cu siguranță veți descoperi ceva interesant în portofoliul nostru!

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>